+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 6pm

Lázeňský dům Palace II Bewertungen

Hotelbewertung

96%
Perfekt

von 165 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    98%
  • Sauberkeit

    98%
  • Ausstattung

    97%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    94%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jitka

Einzelreisender, 13.5.2016

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Čistota, komfort, personál, hosté...

  • Hluk, způsobovaný rekonstrukcí vedlejšího hotelu Praha.

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miloš Havlík

Einzelreisender, 21.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Červený Miroslav

Einzelreisender, 9.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 2.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Libuše Horáková

Einzelreisender, 17.10.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.9.2012

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • výborná strava

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7
Lázeňský dům Palace II hat auf diese Bewertung geantwortet.
To nás velmi těší, děkujeme!!!
Věříme, že i další hosté budou u nás spokojení :-).
S pozdravem recepce Palace.

Anonym

Einzelreisender, 3.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pobyt u Vas se mi moc líbil a proto tedy s manželkou uvažujeme,že Vás znovu na podzim navštívíme.

  • Výborná kuchyně i dobrá obsluha.

  • Přivítal bych asi více procedur neboť do lázní jezdíme hlavně z tohoto důvodu. Dobré jídlo i krásnou přírodu máme i na jiných místech.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Lázeňský dům Palace II hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mockrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Počet procedur závisí na Vámi zvoleném typu pobytu. Klient může zakoupit komplexní léčebný týden s 22 procedurami nebo regenerační týden s 12 procedurami a přikoupit si další dle svého výběru.

S přáním hezkého dne tým LD Palace.

Anonym

Einzelreisender, 31.1.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Procedury personál byl moc vstřícný. Bazén moc pěkný

  • Ubytování se mi nevyhovovalo v pokoji mi dost slysitelně hůčela klimatizace

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Petr Bařtipán

Einzelreisender, 2.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 23.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Kvalita procedur. Ochota naproste vetsiny personalu. Bazen

  • Hluk z vedlejsiho staveniste. Mensi vyber veceri.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 10.8.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velmi příjemný personál - hotelový i lázeňský. Vybavení hotelu odpovídající ceně a zcela dostačující. Kuchyně dobrá, dostatek ovoce i zeleniny.

  • Klidné a čisté prostředí, půjčovna kol, příjemné cyklostezky, prima výlety do blízkého okolí. Byl to prima relaxační týden.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 9.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • ochota personálu, čistota

  • lékařská prohlídka následovala až po 1. proceduře nikoliv před, aby byla včas posouzena způsobilost pacienta k absolvování procedur

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 3.1.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Jeden z mála léčebných domů ubytovává také s malými plemeny psů ( 375 Kč).

  • Chyběl mi raut, hodně jídel s omáčkou, malý výběr salátů.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Lázeňský dům Palace II hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, mockrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Obědy a večeře jsou podávány formou servírovaného menu, jak je uvedeno v popisku ubytování. Hosté mají na výběr zpravidla minimálně z šesti druhů zeleniny a míchaných salátů. Na základě Vašeho podnětu zvážíme pestřejší nabídku salátového baru. S přáním pěkného dne tým LD Palace.

Anna Nováková

Einzelreisender, 30.8.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Pobyt ve vasem hotelu se mi líbil. Hezký pokoj, blízkost procedur. Vstřícnost personalu. Není co vytknout.

  • Nevím, co bych vytkla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří Hormandl

Einzelreisender, 26.7.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavel Justin

Älteres Paar, 14.6.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velmi dobře

  • Služby

  • Nebyl večírek

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jitka Prcuchova

Einzelreisender, 13.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Personal celeho hotelu, vcetne personalu na procedurach byl nesmirne ochotny a velmi prijemny. Pokoje ciste. Salatovy bufet, nebyl bufet jak bylo slibovane na strankach, coz ale mohlo spusobit maly pocet zakazniku. Co se tyce servirek, tak sme meli 2, prvni, ktera tam byla 5 dni, ... nebyla zla, proste si udelala svoji praci, avsak druha, ktera tam byla jen 2 dni, byla perfektni, bylo viditelne ze ji prace bavi a dela vic nez se od ni ocekava. Co se tyce procedur, tak kazdemu doporucuji aby vedel jake procedury chce dopredu a primo to rekl doktorovi ... nenechejte to na doktorovi, protoze jinak dostanete procedury, ktere muzete absolvovat kdekoliv a dostanete procedury ktere jsou jen doprovodne. Tohle byl muj prvni pobyt a z meho pohledu jsem nemusela do lazni, protoze z 23 procedur jsem dostala jen 3 procedury, ktere se daji dat jen v laznich, ostatni procedury by mi mohli dat kdekoliv v Cechach. A dokonce do procedur se pocitala aj vstupni prohlidka, takze vlastne jsem dostala jen 22 procedur z 23. Slibovali jeden tanecni den v tydnu - nebyl !? Pekny bazen. Takze celkove ubytovani a strava byla na velmi dobre urovni, co se tyce procedur, aspon pro mne, nic moc.

  • prijemny personal pekne ubytovani dobra poloha dobre jidlo pekny bazen

  • rozpis procedur salatovy bufet

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Lázeňský dům Palace II hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

velmi děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dovolte nám zareagovat na uvedené poznatky.

Vstřícnost a ochota personálu jsou u nás na prvním místě.

Jak správně poukazujete, léčebný plán je vystaven na základě vstupní prohlídky u lékaře, který dle zdravotního stavu určí skladbu procedur (které jsou pro Vás vhodné a přínosné). Váš léčebný plán obsahoval suché zábaly, slatinné zábaly i minerální koupele, kde jsou využívány PLZ (celkový počet 6, tzn. každý den procedura s využitím PLZ). Velice nás mrzí, že jste se skladbou procedur nebyla spokojena. Jen škoda, že jste nám o této skutečnosti neřekla již během pobytu, rádi bychom plán upravili k Vaší spokojenosti.

Informace k tanečnímu večeru byly k dispozici na recepci (kolegyně by rády sdělily alternativy). Vzhledem k povinnosti nošení roušek a celkové situaci ohledně stále aktuální hrozbě coronaviru byly do odvolání taneční večery zrušeny.

Děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne tým LD Palace

Zdeněk frouz

Einzelreisender, 27.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • skvělá cena velice příjemný personál bohaté snídaně

  • slabá první večeře nedostatečně vybavené fitnes

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
10