+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Lázeňský dům Palace II Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 33 recenzí

  • Personál

    96%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 27.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Ubytování, služby i jídlo OK, večer by mohlo být více zeleninových salátů

  • nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Marta Peroutková

jednotlivec, 12.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Tento hotel je čistý,a krasně vonavý.Personál počínaje pokojskou,recepční a obsluha na welnes byli velice vstřícní,ochotní a hlavně usměvaví. Jídlo velice chutné,velké porce a dostatek ovoce a zeleniny. Do tohoto hotelu se budu ráda vracet a mohu vřele doporučit.

  • Vše v naprostém pořádku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Šůhová Libuše

jednotlivec, 10.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Ještě jednou moc děkujeme všem zaměstnancům za vstřícné jednání a ochotu při plnění svých úkonů s pacientama.Byli jsme mile překvapeni všude s . perfektním přístupem. S pozdravem Šůhová Libuše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 2.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Kateřina Kantoříková

skupina přátel, 23.8.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ochota personálu i služby mě velice příjemně překvapily a ráda tento komplex lázeňských domů Palace I a Palace II doporučím. Stejně tak parky, kolonádu i okolí lázní - např. lokalita Amerika.

  • Je škoda, že okolí krásných hotelových a lázeňských objektů kazí objekty neobývané, některé i ve zchátralém stavu a ruší pak celkový dojem. (Např. v okolí ul. Ruská či Francouzská.) Také bychom se příjemněji s kamarádkami cítily, kdybychom neměly pocit, že jsme v jakémsi německém regionu, kde se na nás téměř automaticky nejprve promluví německy, pak teprve přijde na řadu čeština. Stejné je to i s nabídkami v restauracích apod.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Miloš Havlík

jednotlivec, 21.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Daniela Vonderschenová

jednotlivec, 20.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi útulný hotel, personál příjemný a milý, všichni se o nás starali velmi pěkně. Děkujeme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lenka Sixtova

jednotlivec, 19.8.2018

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Ilona Tvrdá

jednotlivec, 9.8.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Zdeňka Sedláčková

mladý pár, 20.7.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velice příjemné prostředí i personál. Pobyt se nám moc líbil :)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost,útulny čistý a voňavý pokoj,blízko do centra a parků,personál na profesionální úrovni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský dům Palace II odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

velice děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

S pozdravem recepce LD Palace

Jana Samusová

jednotlivec, 25.6.2018

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.6.2018

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • z procedur - jednoznačně výborný fyzioterapeut, p.Buchner strava - výtečná

  • procedura - slatinné zábaly.Takové prostředí jsem jěště nikde nezažila - v úzkém prostoru se všichni svlékají i oblékají pohromadě,pak jdete - nazí - k lůžku, opět Vás očumuje již ležící klient, za závěsem muži,vedle ženy pohromadě.Přitom i tam je závěs-p.lázeňská se velice divila,když jsem ji požádala,aby závěs zatáhla.O následném očištění ve sprše tmavou žínkou/leželo jich na madle několik/škoda slov. Na odpočinek po proceduře zapomeňte-tedy v Palace I.Jinde v lázních vždy odpočívárny jsou.A hlavně-všude mají otáčecí stěny,které zajišťují klientům intimní prostředí.A to jsou láz.domy jen se 3*!Takže jsem na druhou slatinu ani nešla.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

PhDr. Jiří Popelka

jednotlivec, 28.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel jen pár kroků od rušnější hlavní třídy, ale absolutně klidný, pohodový, s usměvavým, mimořádně vstřícným personálem, ochotným, nic není problém, všechny procedury "pod jednou střechou", procedury báječné; navíc skvělá kuchyně "domácího typu", výtečné. prostě jsem velmi spokojen.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petr Bařtipán

jednotlivec, 2.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Petra Čechurová

jednotlivec, 19.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • naprostá spokojenost s ubytováním s jídlem s čistotou s veškerým personálem s procedurami

  • o ničem nevím

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Bohumila Kotenová

jednotlivec, 4.12.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vstřícný a milý personál na procedurách, v restauraci a kavárně. Paní pokojská velmi ochotná, při zmínce nefunkční zářivky zajistila opravu. Pokoj velmi útulný a dobře vybavený, takže jsem se cítila jako doma, velmi dobře dostupná Wifi. V restauraci dostatečný výběr z chutných jídel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Šmejkalová

skupina přátel, 27.11.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Irena Fikrlová

skupina přátel, 17.8.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • - ubytování - procedury - stravování - čistota a pořádek - zájem o spokojenost klientů - kulturní a sportovní vyžití - ohleduplnost mezi hotelovými hosty - jazyková vybavenost zaměstnanců

  • - drobnou připomínku jsem uvedla v hotelovém dotazníku

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

David Kučera

jednotlivec, 7.8.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Ideální na běhání Super hotel a služby

  • Trochu zanedbané město Fr. Lázně ale tak to bude problém asi všude . Cheb hruza

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
9